-
Перспективите за мита от САЩ и слабият китайски пазар засегнаха прогнозите на Pernod Ricard
Компанията заяви, че 2026 г. ще бъде преходна година, и прогнозира органичен ръст на продажбите между 3% и 6% за периода 2027-2029 г.
-
Слабото представяне в САЩ и Китай свива продажбите на Pernod Ricard
Компанията все пак продължава да очаква ръст на нетните продажби за настоящата фискална година
-
Количество за сметка на качество - алкохолната индустрия се спира на нов рисков план
Под натиска на разходите потребителите все повече се насочват към по-евтини алкохолни напитки
1 -
Годишните продажби на Pernod Ricard намаляват с 1% според очакванията
Компанията заяви, че очаква „слабо“ първо тримесечие на 2025 г.
-
Pernod Ricard продава част от марките си вино
Така компанията ще се фокусира върху основния си бизнес с високоалкохолни продукти
-
Продажбите на Pernod остават без промяна на фона на проблеми в САЩ и Китай
Те остават без промяна за периода до края на март в размер на 2,3 млрд. евро
-
Спадът в продажбите на твърд алкохол привлича инвеститорите към пивоварните
Икономическите забавяния засягат търсенето на напитки от компании като Diageo и Pernod Ricard
-
Акциите на Pernod Ricard поскъпнаха след положителни сигнали за пазара в Китай
Pernod вижда признаци на подобрение в китайското потребление през септември
2 -
От сватбени ритуали до луксозни дестилерии - Азия превзема световния пазар на уиски
Миналата година Азиатско-Тихоокеанският регион изпревари ЕС и стана най-големият купувач на пазара за износ на шотландско уиски
Таг pernod ricard
Пазари